دهه فجر در قاب انقلاب
دهه فجر در قاب انقلاب


درخشش اسلام در آیینه فجر انقلاب

دهه فجر انقلاب که می‌آید ناخودآگاه ذهنم به‌سوی قابی که به دیوار منزلمان که حکایت از زمان کودکی دارد می‌رود. تصویری از آمدن امام (ره) و فرار کردن شاه خائن. دهه فجر سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت گران‌بهای یادآوری سلحشوری‌ها و دلاوری‌های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادی‌خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی است.
۱۲ بهمن‌ماه یادآور استقبال تاریخی آزادگان جهان است. امام خمینی (ره) رهبر انقلاب، پس از ۱۴ سال دوری از وطن در بین خیل عظیمی از انسان‌هایی که دل‌هایشان آکنده از عشق امام بود پا به وطن گذاشت.
۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی است، دهه‌ای که حماسه‌ای  ماندگار و جاوید را به‌وسیله رهبری مقتدر و ملتی غیور در تاریخ به ثبت رساند و  فجری که به مدد ایمان، اعتقاد و اراده‌ای راستین و پولادین شکست اهریمن و رژیم شاهنشاهی را رقم زد.
۱۲ بهمن‌ماه یادآور استقبال تاریخی آزادگان جهان است، استقبال مردم از پیشوای فرهیخته و خردمند خویش که سرنوشت این ملت را به‌سوی استقلال و آزادی رهنمون کرد. رهبری که نگاه و کلام نافذش پشت دشمنان قسم‌خورده اسلام و ایران را به لرزه درآورد و به‌یقین خاطره این بزرگ‌مرد تاریخ همواره در سینه مردم آزاده جهان به‌جای خواهد ماند.
امام و مردم دو قهرمان روز ۱۲ بهمن ۵۷ هستند،
روزی از امام می‌پرسند رمز محبوبیت شما نزد مردم چیست؟ که ایشان پاسخ دادند مردم مرا خدمتگزار صادق خود یافتند و چون خدمتگزار دیدند به این فرزند خود اقبال نشان دادند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : واحد فرهنگی
تاریخ : سه شنبه 13 بهمن 1394
زمان : 7:45