برگزاری نماز جمعه شهر وزوان 1394/10/25


نماز عبادی , سیاسی جمعه این هفته در شهر وزوان به امامت امام جمعه شهر وزوان و میمه حجت الاسلام و المسلمین حاج اقا زمانی برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا زمانی در خطبه اول نماز جمعه نمازگزاران را به تقوا , صداقت و امانت داری دعوت کردند .

ایشان در خطبه اول پیرامون نماز و تاثیر آن برانسان اشاره کردند وضمن سفارش به اقامه نماز و احیاء زکات آنرا نشانه تسلیم بودن در برابر خداوند متعال دانستند و نمازگزان را به آشنا کردن فرزندان با نماز به شیوه های مختلف از جمله تمرین دادن آنها توصیه نمودند و گفتند کسی که اهل نماز باشد عمر او طولانی خواهد شد و از خیرات و برکات فراوانی بهرمند میگردد

در ادامه به شروط صحت نماز اشاره نمودند و یکی از شروط صحت نماز را غصبی نبودن لباس که به معنای رعایت حلال و حرام و رعایت حق الناس میباشد بر شمردند.

حاج اقا زمانی به حدیثی ار پیامبر اکرم(ص) اشاره نمودند که پیامبر فرمودند همانا نماز باعث رضایت و خشنودی پروردگار میباشد و آرامش جسم انسان در دنیا و روشنایی قلب او در قیامت خواهد شد.

حاج اقا زمانی در خطبه دوم نماز جمعه از مستحبات این روز به ذکر صلوات , دادن صدقه , انجام کارهای خیر و شرکت در نماز جمعه اشاره نمودند .

ایشان قطع رابطه آل صعود با ایران را نشانه ی اثبات رابطه با اسرائیل دانستند و انفجار بمب های صوتی و عملیاتهای تروریستی در مناطق شیعه نشین را محکوم کردند و راه رهایی از این بحران را بیداری مسلمانان و جبهه گیری سیاستمداران آزاد اندیش دانستند و اینکه امروز مسلمانان بدانند نباید بازیچه تفکرات آنها شوند که انشاالله آتش این فتنه روزی دامن خود آنان را خواهد گرفت.

امام جمعه شهرمان آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات سالم را وظیفه ی آحاد جامعه  دانستند و به دست اندکاران توصیه نمودند با بی طرفی اعتماد مردم را جلب نمایند و مردم نیز با هوشیاری تحت تاثیر رادیوهای بیگانه و توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران قرار نگیرند چرا که مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دو نهاد تاثیرگزار می باشند.

 


نویسنده : واحد فرهنگی
تاریخ : جمعه 25 دی 1394
زمان : 21:59
اطلاعیه


4 ربیع الثانی سالروز تولد عبدالعظیم حسنی را تبریک میگوئیم 

نماز عبادی ,سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع شهر وزوان به امامت حجه الاسلام و المسلمین حاج اقا زمانی برگزار میگردد


نویسنده : واحد فرهنگی
تاریخ : جمعه 25 دی 1394
زمان : 6:3
نصیحتی عالمانه


عده ای از جوانان خدمت حضرت علامه حسن زاده آملی (حفظه الله)  رسیدند و از 

ایشان خواستند  که آن ها را نصیحتی  بفرمایند.

علامه فرمودندسعی کنید با نامحرم رابطه  نداشته  باشید  چه زن  باشد  چه مرد!! 

گفتندآقا مگر مرد هم  نامحرم  می شود؟

علامه فرمودند:
 هر کس با خدا ارتباط  ندارد  نامحرم است.


نویسنده : واحد فرهنگی
تاریخ : پنج شنبه 24 دی 1394
زمان : 7:19